Een perfecte branding met een zelfverzekerd uiterlijk

Vorig weekend was ik met vriendin Jacqueline in Londen. Speciaal voor hét ABBA concert, ABBA Voyage. We waren ontzettend nieuwsgierig naar dit digitale en mysterieuze concert. Wat zouden we zien? Leken ze echt, deden ze echt en voelde het echt? Inmiddels weten we het en het overtrof al onze verwachtingen! 

Zelfverzekerd uiterlijk en personal branding

ABBA Voyage; een unieke en mysterieuze ervaring

ABBA Voyage, blijkt een waanzinnig innovatief project. De bandleden, digitaal gerecreëerd als avatars, keren levensecht terug met een unieke show. De digitalisering geeft de indruk van magie en tijdloosheid. Die betoverende sfeer met deze digitale comeback oversteeg de grenzen van tijd en realiteit. We waren zo flabbergasted en onder de indruk. 

En dan die digitale outfits! ABBA was in de jaren ‘70 baanbrekend met hun outfits. Ze stonden bekend om hun opvallende en glamoureuze kostuums. Ik vond dat toen al fantastisch om te zien, die styling, die eigenheid, het lef om je zo te durven onderscheiden. Zij snapten dat ze met kleding, hun uiterlijke presence, een uniek imago creëerden. Hun excentrieke stijl droeg bij aan het vestigen van een herkenbaar en uniek beeld voor de band. Branding ten top!

Anno 2024 zijn ze wéér razend populair, door opnieuw en nu dus digitaal de aandacht te trekken. Zo voegen zij een nieuwe dimensie toe aan hun artistieke erfenis.

Combineer de succesformule van ABBA in jouw personal branding

Voor ons was dit concert ‘back to memories’ en jeugdsentiment. In de jaren ‘70 waren onze ouders fan en wij kregen dat mee van thuis. En nu, hoor ik meiden van 16 zeggen, dat ze ‘goed gaan’ op die muziek. Generatie proof! Het unieke ABBA geluid blijkt tijdloos en nog steeds überhip. Vaak swingend en vrolijk, maar ook zo voelbaar in songs die gingen over hun eigen levenservaringen. Hun scheidingen die zo ongemakkelijk en voelbaar waren in het lied The winner takes it all!

Wat ik zo bewonder, is dat ze altijd trouw gebleven zijn aan zichzelf. Zij behielden hun innerlijke presence en daardoor hun eigen geniale muzikaliteit. Iedere keer overtroffen ze zichzelf. Op een eilandje in Zweden trokken ze zich regelmatig terug om songs te schrijven en componeren, om te experimenteren en te blijven ontwikkelen en innoveren. En dat, ondanks alle aanbiedingen die ze kregen vanuit Amerika.

Een uniek en eigen geluid, een perfecte branding en al die blije energie die vrijkomt door de ‘fun’ die er vanaf spat. Toen en nu weer! Én meegaan met de tijd! Volgens mij zijn dat alle ingrediënten voor succesvol ondernemerschap.

Ben jij ook ABBA fan en misschien ook naar ABBA voyage geweest? Ik ben heel benieuwd, wat je ervan vond. Heb je een favoriet nummer? Die van mij is en blijft ‘Waterloo’.

Gun jij jezelf een zelfverzekerd uiterlijk?

Hoe staat het met jouw uiterlijke presence?

  • Is deze herkenbaar en uniek?
  • Voelt ie passend en word je er blij van?
  • Laat je met jouw presentatie je innerlijke kracht zien?

Of blijf je te bescheiden en op de achtergrond, terwijl je voelt dat er zoveel meer potentie in je zit, dan er nu uitkomt?

Hoog tijd voor een upgrade!
Zodat je vol zelfvertrouwen en met nieuwe energie het voorjaar in duikt en klanten als een magneet naar je toehaalt. Dat gebeurt er, als je werk maakt van je eigen Female Business Presence.

Dit is wat ik je adviseer.
Via deze link meld je je ook aan voor een eerste vrijblijvende kennismaking met mij.
Graag tot snel!

handtekening

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *