Ik zie ik zie wat jij OOK ziet en de kleur is..?
Maar wat graag ging ik op de foto met Cécile Narinx, hoofdredacteur van het magazine Harper’s Bazaar, afgelopen week. Ze sprak tijdens het lustrumfeest van het vrouwennetwerk Entre Femmes. Een geweldige powervrouw in het ROOD met een mooi verhaal over 3 stijliconen.
Door een uitgesproken kleur zoals rood te kiezen draag je meteen opvallend je bedrijf uit! Kleur communiceert direct voor jou, daar hoef je in eerste instantie niets voor te doen! Hoe eenvoudig! Doe er je voordeel mee en draag kleuren die bij jou en je bedrijf passen! Met rood draag je o.a. uit dat je krachtig, assertief, besluitvaardig, moedig en zelfverzekerd bent.
Maar niet alleen met kleuren presenteer en positioneer je jezelf en je bedrijf. Ook met je stijl, je algehele presentatie, de taal die je gebruikt, je website, je beeldmateriaal, je houding en je stem draag je je bedrijf uit. En als je dit totaalpakket consequent toepast, staat ‘je merk’ als een huis, ben je herkenbaar en steek je met je merk boven het maaiveld uit. Succes verzekerd!
Ik vind het geweldig om vrouwelijke ondernemers hiermee te helpen en ik weet dat veel vrouwen het best wel lastig vinden. Waar begin je bijvoorbeeld als je jezelf sterk wilt presenteren en positioneren?
Afgelopen week gaf ik samen met merkstrateeg Anne Quaars een webinar. Hoe gaaf was dat! We deden een live merkensessie met een van de deelnemers en het gaf zoveel inzichten! Aan de hand van 20 vragen keken we met een ander perspectief naar onze bedrijven en ontstond de basis van je merkformule.
Door je krachtige merkformule slim in te zetten…
- Val je op in de massa
- Krijg & houd je “smoel” waar anderen wegvallen
- Gaan mensen je herkennen en volgen
- Bouwen je klanten eerder een band met je op
- Gaan klanten jou benaderen voor samenwerking in plaats van dat jij overal achteraan moet
- Trek je klanten aan waar jij het allerliefst mee werkt
Anne is 10 november één van de drie gastsprekers op m’n event die samen met mij allemaal hetzelfde doel hebben namelijk hoe je jezelf en je bedrijf opvallend en high-end presenteert en positioneert zodat je groeit met je bedrijf naar een hoger level.
Er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar. Klik hier voor meer info en aanmelden
Wat ik tijdens de merkensessie ook geweldig vond was dat één vraag mij specifiek inzicht gaf over een favoriet kledingstuk van veel vrouwelijke ondernemers. Namelijk de jurk. Als merkwaarden kwamen bij de jurk, vrouwelijk en elegant sterk naar voren. Hoe leuk maar ook verrassend, want ik weet van veel vrouwelijke ondernemers hoe lastig het voor ze is om een goede jurk te vinden die goed past én die past bij het opvallend en high-end presenteren en positioneren van jezelf en je bedrijf!
Verlang jij ernaar op een hoger niveau te ondernemen, met een total branding die helemaal past en een smashing uiterlijke presentatie waardoor je je talenten leeft en een succesvolle business runt, compleet op eigen voorwaarden?
Kom dan naar het event! Je zult er geen spijt van krijgen. Tot en met maandag 6 november kun je je nog aanmelden!
Ja, ik meld mij aan