Doen waar je écht blij van wordt!
Mijn diepste drijfveer
Steeds meer word ik mij bewust van mijn diepste drijfveer. Waarom ik doe wat ik doe. Weten wat je diepste drijfveer is, is nodig om met volledige overgave te doen wat je doet. Zodat je met passie je bedrijfsmissie vertegenwoordigt.
Die diepste motivatie of drijfveer is voor mij dat ik BLIJ word van de dingen die ik doe. Dat is de motor van mijn bedrijf. Als ik dat gevoel van blijdschap herken weet ik dat ik op het juiste spoor zit. Daar stroomt de energie, daar zit de inspiratie, daar bruist het, daar zit mijn groei. Dan kan ik er maximaal voor mijn klanten zijn en breng ik ze moeiteloos naar een hoger niveau.
Op de foto hierboven zie je het plezier ervan af spatten. Hier ben ik samen met een select groepje klanten in Antwerpen tijdens de waanzinnige shoppingexperience. Dit is een van m’n programma’s die ik heb gecreëerd waar mijn klanten én ik ontzettend blij van worden.
Het klinkt zo eenvoudig blij zijn met wat je doet, maar blijf daar maar eens trouw aan in de hectiek van het ondernemen, de uitdagingen die je tegenkomt in opdrachten of klanten die niet bij je passen en waartegen je dan bijvoorbeeld NEE zegt.
Al jaren is mijn niche, de doelgroep waar ik mij op richt, helder.
Ik help het allerliefst vrouwelijke topondernemers zichtbaarder te worden zodat ze écht gezien worden met al hun kwaliteiten. Én dat ze ook hun vrouwelijkheid compleet omarmen vanuit hun kracht én kwetsbaarheid en die laten zien. Daar maken ze het verschil!
Als vrouw heb ik jarenlang gestoeid met die 2 uitersten van kwaliteiten.
Want hoe kun je nu krachtig en kwetsbaar tegelijk zijn en dat ook nog eens uitdragen! Mijn hoog sensitiviteit heeft me jarenlang in de weg gezeten. Ik zag mijn sensitiviteit meer als een last. Ik voelde aan de andere kant die power in mij. De ambitie om verder te groeien en een succesvol bedrijf te leiden. Pas toen ik m’n sensitiviteit kon omarmen, werd mijn kwetsbaarheid een enorme kracht. Vanaf toen kon ik mijn vrouwelijkheid geheel omarmen en ben ik er trots op dat ik een vrouw ben.
Ik help mijn klanten zich zo te kleden dat ze blij zijn met zichzelf. Dat ze zien hoe mooi ze zijn als vrouw met al hun verscheidenheid aan kwaliteiten. Ze leren zichzelf veel meer aandacht te geven. Pas dan kunnen ze er ook optimaal zijn voor hun klanten. En daar wordt iedereen blij van.
Ondernemen op een manier die bij ze past
Ik help ze ook door hen te leren ondernemen op een manier die bij ze past. Waar ze blij van worden. Het bedrijf te hebben waar ze super tevreden over zijn.
Omdat ze hebben geleerd op hun eigen voorwaarden te werken.
Omdat ze zijn gaan voelen wat ze echt waard zijn.
Omdat de prijzen die ze nu vragen, kloppen met de échte waarde die ze bieden.
Omdat ze weten hoe ze die waarde optimaal verzilveren.
Omdat ze de regie hebben over hun leven en hun bedrijf.
Omdat ze werken met klanten die écht bij ze passen.
Omdat potentiële klanten écht begrijpen wat ze doen.
Omdat hun boodschap duidelijk en voelbaar is en klopt met hun diepste drijfveer.
Omdat de energie klopt met het beeld wat ze neerzetten.
Omdat ze zich presenteren en durven te laten zien op een manier die bij ze past.
En daar word ik zo blij van!!
Heb jij je ultieme bedrijf al gecreëerd waar je superblij van wordt?
Deel het met me. Ik ben heel benieuwd.
P.s. Afgelopen januari was de waanzinnige shoppingexperience een geweldig succes en wilden er meer topvrouwen mee. Daarom heb ik besloten een zomereditie te organiseren op 21 en 22 juni 2018. Omdat ik van persoonlijke aandacht houd, heb ik slechts plek voor 6 topondernemers. Heb je interesse mail me dan direct via astrid@succestrekjeaan.nl, dan neem ik contact met je op.